Politica de Retur

  1. Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres (ramburs sau cu cardul). Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului.

 

  1. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.

 

  1. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.

 

  1. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;

4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de Edana Shoes Production SRL, in cazul platii online;

4.3. datele furnizate de catre Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;

 

  1. In cazul in care un Bun comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna, in cazul in care plata s-a facut anticipat, in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
  2. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun , în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat

 

  1. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va putea completa online Formularul de retur

 

  1. Atunci cand Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata dupa cum urmeaza:

7.1. pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;

7.2. pentru Comenzile achitate prin Ramburs prin virament in contul pus la dispozitie prin completarea Formularului de retur.

 

  1. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate.
  2. In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de purtare, zgarieturi, accesorii lipsa, valoare produsului se diminueaza, iar suma returnata va fi mai mica decat cea platita pentru produsul nou.
  3. Produsele pentru retur sau inlocuire se vor trimite la adresa: EDANA SHOES PRODUCTION SRL, Str. Ardealul nr. 4-6, Dumbravita, Timis. Telefon: 0722211151, costurile de transport aferente returului vor fi suportate de catre Client.

 

INLOCUIRE PRODUSE

In cazul solicitarii schimbului de numere, produsele vor fi expediate cu colet la schimb (doar in localitatile aflate in reteaua Urgent Cargus): la primirea noii perechi, perechea comandata initial trebuie predata curierului.

Costul returului pentru inlocuire si transportul noului colet va fi suportat de catre Client si este 25 lei (in total, pentru ambele transporturi), suma ce se va plati ramburs curierului la primirea coletului cu produsul schimbat.

Daca adresa de livrare este diferita de cea de pe comanda initiala va rugam sa precizati acest lucru si sa comunicati noua adresa la office@dodoshoes.ro.

Daca Cumparatorul a solicitat returnarea produsului pentru inlocuire, iar produsul/marimea solicitata nu este pe stoc, poate opta pentru un alt model disponibil sau rambursarea contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, iar daca valoarea este mai mica, vom face rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Nu se accepta pentru inlocuire sau retur produse achizitionate cu mai mult de 14 zile de la data primirii comenzii sau produse ce prezinta semne evidente de folosire.

Nu se accepta pentru inlocuire sau retur colete returnate la sediul firmei de curierat sau colete cu plata la livrare.